Porządkowanie dokumentacji - Archiwizacja

      

Porządkujemy każdy rodzaj dokumentacji:

  • płacową,
  • osobową,
  • aktową,
  • księgową,
  • medyczną,
  • szkolną,
  • sądową,
  • związaną z realizacją projektów współfinansowanych ze środków unijnych;
  • techniczną;
  • kartograficzną;
  • audiowizualną.

Przeprowadzamy analizę zasobu dokumentacji, który obejmuje:

  • podział dokumentacji na kategorie archiwalne A i niearchiwalne B,BE,Bc;
  • kompleksowe uporządkowanie materiałów archiwalnych (kat. A);
  • kwalifikację dokumentacji niearchiwalnej kat. B, BE ze względu na okres jej przechowywania,
  • wydzielenie, brakowanie dokumentacji, której okres przechowywania minął i może być zniszczona;
  • sporządzenie ewidencji akt w formie papierowej i elektronicznej.

Porządkowanie dokumentacji obronnej

W marcu 2010 r. ustawodawca unormował zasady opracowywania dokumentacji wytworzonej przez komórki wykonujące zadania w zakresie obronności i bezpieczeństwa państwa (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów, z dnia 26 lutego 2010 r., Dz. U. z dnia 8 marca 2010 r.) oraz sposób przekazania jej do Archiwum. Jako nieliczni w kraju, podjęliśmy się kompleksowego jej opracowania.

Doskonale znamy tę problematykę. Posiadamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie oraz stosowne certyfikaty bezpieczeństwa.

W myśl tego rozporządzenia:

  • dokonamy kwalifikacji dokumentacji ze względu na okresy jej przechowywania, zgodnie z załącznikiem nr 1 do rozporządzenia,
  • wydzielimy i wykonamy spisy materiałów niearchiwalnych wybrakowanych przeznaczonych do zniszczenia,
  • przygotujemy spisy zdawczo – odbiorcze w formie papierowej oraz elektronicznej, materiałów celem przekazania ich do Centralnego Archiwum Wojskowego,
  • zniszczymy wybrakowane materiały, które zostały zatwierdzone przez Centralne Archiwum Wojskowe,
  • dostarczymy do CAW uporządkowaną dokumentację i dokonamy wszelkich innych uzgodnień w Państwa imieniu.   
  •                   uporzadkowane